joi, 3 martie 2011

putin soare

Vreau sa spun ca ascult de doua zile Katy Perry ft Kanye West- Et si nu ma mai satur, azi am mers si mi-am cumparat 2carti care ma astept sa fie superbe si sa le citesc pe nerasuflate :X Sunt scrie de unul din scriitorii mei preferati: Nicholas Sparks (app, filmul in care joaca Miley Cirus- the last song e facut dupa romanul lui, exista si carte) asa si sunt super extra mega fericita, le voi citi maine pe drum cu castile in urechi. Maine e ultima zi de scoala(din saptamana asta) am niste ore super nasoale intr-adevar dar ma descurc eu, azi mi-am privit notele superbe in catalog, si anume: Romana-9(dupa ce m-a ascultat de aproximativ 5-6 ori), Sociologie-8,10,10(am luat un 8 in test si mi-a stricat media, iar pt ca m-am crizat a urmat urmatorul 10, tot pe meritul inteligentei mele:D Holocaust+ teorii fundamentale), Religie-10:)) pana mea, ne-a dat lucrare din Icoana astazi:)) si un 3 LA MATEMATICA DACA CITESTI AICI SA TE FUT IN GAT DE JEGOASA SCHIZOFRENICA X( nu imi da si mie un 5 pt ca am facut meditatii cu ea si se asteapta sa mai fac, si da, la mate chiar nu stiu ok? e imposibil pt mine. Ce sa zic, ziua a decurs foarte bine, scoala merge super, nu am probleme, maine la ora 9 dimineata voi sta in mana cu 6scutiri originale, stampilate, GOALE si ma voi simti extrem de bine, am vreo 9 absente, mai motivez maine cateva, (18 in total de cand a inceput semestrul, am lipsit 3 zile cnsecutiv) si in rest, nimic :X mi-am luat o super crema cu cafea si ciocolata, miroase asa dragut, imi vine sa ma ling, iar azi in ora de sociologie mi-am rost pielitele din jurul unghiei pana la sange:)) si ma usutura degetul de mor. Aseara mi sa intamplat ceva extrodinar, am plans de fericire si simt ca lucrurile numai par sa fie asa urate:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu