marți, 1 martie 2011

Choices

e 1 Martie, sunt acasa... acum m-am trezit, mama e suparata pe mine, i-am promis azi-noapte ca nu renunt asa usor, si am renuntat, pur si simplu, am vrut asta sa fie ultima zi in care mai sunt trista, iar de maine sa fie ok, sa fie... habar n-am, normal? Ce urat pentru o fata sa nu mearga la liceu de 1 Martie, nu cred ca am pierdut ceva, oricum, nu as fi primit de la cine mi-as fi dorit sa primesc. Acum ca sunt singura, nici nu stiu ce trebuie sa fac, voi scrie pe blog, da, asta stiu, voi sta cu mami, cu viki, paty si Denise, dar ma simt ciudat, e si normal dar cu timpul sper sa dispara inconfortul asta si sper sa ma acomodez, cert e ca nu il mai vreau in viata mea pt ca imi face rau, nu pt ca nu l-as iubi, si da... sunt o fire destul de incapatanata. O sa fie bine, sincer nu m-am dus la scoala pt ca am ochii mov si umflati, culoarea nu stiu de unde vine, umflati sunt de la plans sigur. Imi e mila de mama, si o iubesc enorm in acelasi timp, imi sustine orice ideea tupida si avem o groaza de planuri! arghh, abia astept sa vina caldura! :D ma binedispun numai gandindu-ma la asta. Macar aseara am realizat ceva, ceva ce m-a mai inveselit putin, ma bucur ca am putut sa vorbesc si sa ma descarc, intr-un final, totul va fi bine nu? Fiecare din noi, alege ce vrea sa faca, eu am ales sa fiu singura, tu ai ales sa ma minti si sa ma jignesti, mami a ales si ea, tati mi-a facut un cadou si si ceilalti fac intotdeauna alegeri, dar nu imi permit sa le postez aici. Nu stiu... intotdeauna e mai bine mai tarziu, decat niciodata, 5luni nu e considerat 'prea tarziu' nu? :)) De fapt cine stie.. doar tu stii adevarul, eu stiu ce am vazut si imi e suficient. Va pup si un 1 Martie fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu