vineri, 4 martie 2011

Eu vs voi

Inca putin si plec la munte, nu mi-am pregatit absolut nimic, sincer imi e si foarte lene, ideea ca vreau sa-mi pun niste melodii pe telefon si trebuise sa gasesc urgent pe cineva care ar putea sa mi le ia :-s si fiind vineri, si soare afara cam greu de gasit o asemenea persoana. Anyway, nu m-am dus la scoala, am preferat sa dooooooooooooooooorm ca o vita pt ca oricum aveam 3 ore, sper doar sa nu=mi trimita diriga preavizul ca am facut 21 de absente CU CELE DE AZI :) yeey si cam atat. Ascult Nely Furtado- Turn off the ligh si ma mega relaxez dupa o perioada foarte grea si super tensionata, am recuperat foarte multe legaturi demult pierdute si ma simt foarte bine, imi umplu sufletul cu alte bucurii si ma obosesc de dimineata pana seara. Nu stau o clipa. Da! asa treci peste trecut, iti ocupi mintea 12/12 iar seara cand te asezi in pat, vei adormi instant, nu te vei gandi ca iti e dor, ca iti e frica, ca nu stii ce sa faci. Am mai auzit variante, multe fete beau, se drogheaza etc, eu nu pot asa, de ce sa ma distrug si sa nu fac ceva constructiv pt mine? Pt ca sunt atat de disperata sa merg mai departe incat ajung sa ma axez pe o chestie si sa imi adun laurii cu succes. Am inceput sa citesc 'Jurnalul unei iubiri' nu cred ca e bine ca citesc o asemenea carte, iar in cazul in care simt ca are vreo reactie asupra starii mele sufletesti voi opri imediat cititul, ce rost are sa ma chinui? Ma simt foarte bine, sunt foarte obosita pt ca nu am stat locului 2 minute si nici acum nu stau. Weekendul asta sigur imi schimb numarul, cam stau asa cu frica ca primesc vreun mesaj si ma intrisez iar, asa ca e cel mai bine in felul asta, dupa ultima discutie decizia mea a devenit definitiva. Oricum, ma gandesc ca mai am fix 14 saptamani pana termin scoala, o sa incep imediat scoala de soferi, la anul am bacul, nu prea am la ce sa ma gandesc inafara de astea :d oricum, pupi, ne auzim luni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu